Szponzorált tartalom
Ti hogyan választotok ki egy szolgáltatást? Szájhagyomány útján kifülelitek, hogy mit mond a szomszéd, vagy az öreganyám és automatikusan abba az irányba indultok el? Vagy inkább magatok mentek utána a kérdésnek az interneten és keresgéltek, amíg minden kommentet végig nem olvastatok az adott szolgáltatóval kapcsolatosan? Ha ez utóbbi a jellemző rátok, akkor biztos, hogy két dolog egyből az orrotok előtt lesz: a fizetett hirdetések és az organikusan jó helyen szereplő szolgáltatók. Mint például a szekhelycentrum.hu, ha éppen székhelyszolgáltatás pest megye területén kellene… De nem akarok ennyire a közepébe vágni a dolognak, kezdjük inkább az elején.
Amikor menyasszony voltam, nagyon érdekes reakciókat kaptam a szolgáltatóktól. Az érdekes alatt most kivételesen pozitív jelzésekre gondolok. Kiderült ugyanis, hogy sokan nehezen viselik az esküvővel kapcsolatos feszültséget és ahelyett, hogy boldogan megélnék ezt a csodálatos napot, csak idegeskednek és nem csak a maguk napját nehezítik meg, de a környezetét, így a család és a szolgáltatókét is. Biztos ti is hallottátok már a menyasszörny kifejezést – na, ez nem csak valami mese, amivel riogatni lehet a gyerekeket. Ez egy igaz történet (illetve több is), amivel a szolgáltatókat lehet riogatni.
Aki esküvőszervezőt bérel, még annak sincs minden egyértelműen a helyén, hiszen akkor még lehet az emberben bizonytalanság – főleg, ha némileg kontrollmániás egyedről beszélünk. És itt jutott eszembe a vállalkozási ötlet: mi lenne, ha egynapos gyorstalpalókat csinálnék, ami alapján egy menyasszony képes lenne megszervezni magának az esküvőjüket stressz és feszültségmentesen. Ez jó lenne mindenkinek, hiszen nem kell megfizetni egy esküvőszervező díját, közben a menyasszony megismerne minden részletet, ami egy esküvő kapcsán felmerülhet és így minden pontot képes átlátni, koordinálni és ez mindent adhat, de leginkább nyugalmat. Amikor pedig nyugodt a menyasszony, akkor mindenki más is az, aki bármilyen formában érintett az esküvőben. Hát tessék, ezen a fronton indult el a vállalkozásom.
Aztán persze idővel tovább is bővültem, más jellegű szolgáltatásokkal, de az induláskor ezek a workshopok adták a működésem gerincét. A cégalapításnál ajánlatottak egy ügyvédi irodát a barátaim, akik szintén vállalkoznak. Itt nem is csak a cégalapítás kapcsán tudtak nekem segíteni, hanem a székhely problémámat is megoldották egy füst alatt. A szekhelycentrum.hu ugyanis egy olyan cég, ahol bármily meglepő is ez a neve alapján, de székhelyet szolgáltatnak.
Most jön az a kérdés, hogy oké, de mi az a székhelyszolgáltatás és miben különbözik attól, hogy valaki bérel egy albit Pesten, ahová bejelenti a cégét? Természetesen nagyon sokban eltér a két dolog egymástól, legnagyobb szerencsémre. Egy ingatlan bérlése még egyáltalán nem jogosítana fel arra, hogy oda bejelentkezzek a cégemmel is, csak a tulajdonos hozzájárulásával lehetséges ez. Közben pedig Budapest révén még egy pici lakásnál is őrülten magas bérleti díjat kell fizetnem havi rendszerességgel. Ehhez képest a székhelyszolgáltatás egy rendkívül kedvező választás, hiszen itt a töredékét kell kifizetni egy albérlet bérleti díjának és közben arról szól az egész eleve, hogy igénybe vehessük az adott címet a vállalkozás székhelyeként.
Pusztán az anyagi oldala is kellően meggyőző lehet ennek a lehetőségnek, hiszen nem biztos, hogy egyébként a rendelkezésünkre áll olyan ingatlan, ahová bejelenthetnénk a vállalkozásunkat. A szekhelycentrum.hu-nak viszont árban verhetetlen csomagjai vannak, így talán még jobban leegyszerűsödik a képlet a székhely-hiányban szenvedők számára. Nem is meglepő talán az, hogy a működésük óta mennyire elképesztően sokan választották az ő szolgáltatásukat. A honlap adatai szerint az elmúlt 13 évben vagy 16 ezer olyan vállalkozó volt, aki a szekhelycentrum.hu mellett tette le voksot.
A megnyerő ajánlat nem pusztán a magas minőségű szolgáltatáson és az ezzel párhuzamban tartósan alacsony árakon alapszik, hanem azon is, hogy a székhely mellé még kulcsfontosságú kiegészítő szolgáltatások járnak. Közben pedig még a szolgáltatási időszak lejártát követően is jár egy grátisz hónap, hogy legyen időnk azon agyalni, hogy hogyan tovább. Sőt, ezt követően még mindig nem „raknak ki” a székhelyről, hanem más szolgáltatóktól merőben eltérő módon még adnak 3 hónapot türelmi idő gyanánt, amíg valóban eldönthetjük, hogy szeretnénk-e tovább maradni, vagy van valami más megoldásunk a székhelyet illetően.
Ezen túl pedig még azt is érdemes megemlíteni, hogy hozzájuk megérkezhet a postánk – mert továbbítják nekünk a leveleket, így nem kell azért adott esetben akár többszáz kilométert utaznunk, hogy megkapjuk a küldeményeket. Ez sokat segít az ügyvitelben. Meg hát valljuk be, egy nagyobb forgalmat bonyolító cégnél rengeteg dolog érkezhet a postán, amihez még simán lehet, hogy egy titkárnőt is fel kéne venni. Ezzel szemben a szekhelycentrum.hu-nál mindez benne van a csomag árában, ami továbbra is teljesen bagatell összeg. Az aktuálisan pontos értékekről a honlapjukon mindig tájékozódhattok.
Az általuk kínált székhelyszolgáltatás pest megye egyik településén, Újlengyelben is elérhető, valamint a fővároson belüli székhelyek száma is folyamatosan gyarapodik, hiszen az őket megkereső vállalkozók száma is egyre csak több és több lesz. Ennek megfelelően rendelkeznek székhelynek szolgáló címmel a főváros 2. és 12. kerületében, valamint a pesti oldalon az 5. és 6. kerületben. A budapesti címek igen illusztrisak, azonban sokaknak az újlengyeli megoldás jelentheti az igazán jó választást. Hogy miért? Azért, mert ezen, a fővárostól nem messze fekvő településen nem kell iparűzési adót fizetni. Ez akkora előnyt jelenthet bizonyos esetekben, hogy nem érdemes kihagyni egy ilyen ziccert. Az IPA mértéke akár több tízmilliós is lehet egy nagyobb forgalmat bonyolító vállalkozásnál, ezért nem árt megfontolni, hogy mindez megéri-e a mi esetünkben. A szolgáltatás díjáról csak azt lehet mondani, főleg a megspórolható összegek fényében, hogy nevetséges. Érdemes tehát olvasottnak lenni a témában, mert így sok milliót tarthatunk a saját zsebünkben, ha ügyesek vagyunk, mégpedig a szekhelycentrum.hu segítségével.
A székhelyszolgáltatás pest megye területén tehát nagyon egyszerűen elérhető. Csak fel kell keresni őket a szekhelycentrum.hu-n keresztül, vagy az ott lévő telefonszámon, vagy az e-mail címen. Ezután pedig ők mutatják majd, hogy mit is kell csinálni. Lesz pár dokumentum, amit ki kell tölteni, de a folyamat nagyon egyszerű és gyors és ha valamihez gyorsan kell a segítség, akkor akár azonnal is tudnak adni egy befogadó nyilatkozatot – aztán lehet minden mást is intézni. Egyszerű és nagyszerű, sok fejfájást nem fog okozni az ügyintézés.
Természetesen minden aktuális előírásnak megfelelnek, tehát kirakják a cégtáblánkat az adott címen és ahogy már mondtam, a postázással sem kell bajlódnunk a kézbesítési megbízottnak köszönhetően. Így azt gondolom, hogy a székhelyszolgáltatás pest megye területén jó ötlet, és mi mást mondhatnék, hiszen nekem is rengeteget segített a szekhelycentrum.hu. Szóval ha egy jó választást kerestek, ami a székhelyet illeti, akkor ajánlom ezt a szolgáltatót.